Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Då och nu!

Av Evelina Grimborg - 10 december 2014 09:24


Skillnaden på nu och på mitt förra bloggliv:

Då jag bloggade om allt som hände mig. Allt ifrån snoriga barn till mina roliga tjejkvällar!

Nu. Jag vill inte blogga om barnen förutom när det är något speciellt och då med deras tillstånd. Jag vill inte blogga om någon utan deras tillstånd.

Då hade jag all tid i världen. Kändes det som. Jag fotade under dagen och på kvällen åkte datan fram. Det var ju det som var min tid.

Nu. Jag bloggar från mobilen. Samma apparat som jag ta kort med. Ändå "hinner" jag aldrig. (?)

Då bloggade jag som sagt om allt.

Nu . Jag jobbar - bloggar inte om det. Jag leker politiker - bloggar inte om det.

Så vad händer där i mellan?
Nä precis. .

Men jag kämpar på. Kämpar lika hårt som tv-serier Våra bästa år.

Hur länge lever den serien? När jag tittade för typ 6-7 år sen var han död och nu är han med fast heter något annat. .
Tittar ni på den? Nä.. tacka vet jag PH! ;)
(Fast där kommer dom ju oxå tillbaka titt som tätt.. )

Mitt hår växer som ogräs med. På onsdag blir det tapp två i färgningen.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Grimborg - 19 november 2016 22:19


Men ändå en perfekt mamma? Ibland får jag mina ryck och chockar mina barn med avancerad matlagning, bullbak eller kanske till och med nått pyssel. Men endast ibland. Det där är ju inte riktigt mig. Jag är inte och kommer aldrig bli nån ...

Av Evelina Grimborg - 17 november 2016 07:14


Igår (äntligen) fick jag benen med mig ut och gick min långrunda.. ...har hittat en runda här i Skillingaryd som blir en mil, utan att jag behöver hälsa på troll, blodtörstiga älgar och andra livsfarliga varelser i skogen. Gick denna runda mycket...

Av Evelina Grimborg - 8 november 2016 19:21


Varje dag.. (helst).. ska mat tilllagas och ätas. Kanske njutas.. kanske vara nyttigt och kanske mättas. Varje dag! Hur kul är det på en skala? När ska man hinna? Nä.. som ni märker är jag ingen person som har köket som favoritplats. Jag äger...

Av Evelina Grimborg - 4 november 2016 05:45


Jag älskar Fredagar. Godis, Chips, glas rött, Idol, mys i soffa och möjligheten att vara vaken länge.. .. så vill jag att det ska va! Men som vanligt så pratar-leker-bråkar barnen precis när favoriten Rebecka ska sjunga och jag somnar innan Ido...

Av Evelina Grimborg - 3 november 2016 18:11

I'm back!! Saknar mitt bloggande och efter att kikat lite på gamla inlägg som dyker upp via minnen på Facebook så var jag tvungen att testa om den fortfarande funkade, det gjorde den!! ? Vad har hänt med mig då? *Jag har blivit Gudmor å...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards