Alla inlägg under februari 2015

Av Evelina Grimborg - 17 februari 2015 19:08


Jag är nog världens sämsta bloggare. Jag erkänner.
Men sån är jag..

Väldigt mycket händer omkring mig nu och livet är minst sagt hetsigt. Men då trivs jag som bäst och sover godast om natten.
Tänk om man inget jobb hade? Ingen familj, inga vänner, inget intresse..

Nä.. jag ler över stressen och när det blir dubbelbokat ursäktar jag mig och börja om från början.

Denna vecka är det kalas och hockey med jobbet som gäller. Samma dag dessutom.
Så idag skulle jag städa.. då jag egentligen inte hinner nån av dom andra dagarna. Men första lediga dagen på en vecka så är inte energin överflödig direkt.

Sen tänkte jag.. vilka 8-åringar går och letar efter damm i bokhyllan? Och varför dammsuga innan? Jag kan redan nu se framför mig popcorn, leriga skor, korvbröd och skrumpla ballonger.
Kalas blir det. Och godispåsar. Och ballonger. Och lekar. Och dammråttor.

Så jag började dagen med ett besök hos min frisör istället. Nu börjar håret bli långt och ljust. Jag är fortfarande mörk upptill men med sommaren framför sig vet man inte vad som händer.. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards