Direktlänk till inlägg 17 november 2016

Börjar det nu?

Av Evelina Grimborg - 17 november 2016 07:14


Igår (äntligen) fick jag benen med mig ut och gick min långrunda..
...har hittat en runda här i Skillingaryd som blir en mil, utan att jag behöver hälsa på troll, blodtörstiga älgar och andra livsfarliga varelser i skogen. Gick denna runda mycket med bara stora hunden kingen innan vi skaffade lilla hunden Stella. Efter hennes ankomst har jag haft tusen bortförklaringar till att inte kunna gå: hon få inte gå så långt.. hon drar för mycket.. kan ju inte gå med två hundar.. matte är lat.. osv!

Men igår gick jag rundan igen och det kändes så gött. Igår..

.. Idag dock så vaknar jag upp och har träningsvärk.. I MINA HÖFTER!!
What?!??!

En liten promenad och jag får skaffa käpp? Gråa strån har jag oxå hittat och letar jag tillräckligt kan jag nog hitta nån rynka. Kan lika väl gå i pension i morgon..

Jag är ju för fasen bara 31 år!! :,(
Nä.. men till julklapp önskar jag mig hårfärg, broddar och käft. Lika bra det.. #jagärintebitter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Grimborg - 19 november 2016 22:19


Men ändå en perfekt mamma? Ibland får jag mina ryck och chockar mina barn med avancerad matlagning, bullbak eller kanske till och med nått pyssel. Men endast ibland. Det där är ju inte riktigt mig. Jag är inte och kommer aldrig bli nån ...

Av Evelina Grimborg - 8 november 2016 19:21


Varje dag.. (helst).. ska mat tilllagas och ätas. Kanske njutas.. kanske vara nyttigt och kanske mättas. Varje dag! Hur kul är det på en skala? När ska man hinna? Nä.. som ni märker är jag ingen person som har köket som favoritplats. Jag äger...

Av Evelina Grimborg - 4 november 2016 05:45


Jag älskar Fredagar. Godis, Chips, glas rött, Idol, mys i soffa och möjligheten att vara vaken länge.. .. så vill jag att det ska va! Men som vanligt så pratar-leker-bråkar barnen precis när favoriten Rebecka ska sjunga och jag somnar innan Ido...

Av Evelina Grimborg - 3 november 2016 18:11

I'm back!! Saknar mitt bloggande och efter att kikat lite på gamla inlägg som dyker upp via minnen på Facebook så var jag tvungen att testa om den fortfarande funkade, det gjorde den!! ? Vad har hänt med mig då? *Jag har blivit Gudmor å...

Av Evelina Grimborg - 17 februari 2015 19:08


Jag är nog världens sämsta bloggare. Jag erkänner. Men sån är jag.. Väldigt mycket händer omkring mig nu och livet är minst sagt hetsigt. Men då trivs jag som bäst och sover godast om natten. Tänk om man inget jobb hade? Ingen familj, inga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards